poniedziałek, 17 marca 2014

#1 Wystawy



Wystawy modelarskie w Polsce są jako takie popularne. W większych miastach toną informacje o takich imprezach w gąszczu syfu i reklam w domach kultury. A nie do końca o tym dziś.

Na początku chciałbym wszystkich zainteresowanych zaprosić na IX Ogólnopolski Konkurs-Wystawę Modeli Kartonowych i Plastikowych, która odbędzie się w MDK "Pod Akacją" w Lublinie w dniach 28.03.14-30.03.14 (więcej info pod tym adresem http://tiny.pl/qlzvv). Zawsze są tam ciekawe modele i mam nadzieję wrzucę parę po wystawie.

Wystawy

No właśnie o co w ogólne chodzi. Wystawa (zazwyczaj z konkursem) to takie najbardziej społeczne wydarzenie w życiu modelarza. Przynosisz zrobione przez siebie modele, aby inni mogli je po podziwiać. i przy dużym szczęściu i ilości umiejętności można coś wygrać. Dla świeżych modelarzy jest ciężko, bo poziom trudności jest wysoki. Ja raz zdobyłem raz srebro za Mi-24 w 1:72 (bo w mojej kategorii były tylko trzy modele). Także trzeba z góry zakładać najgorsze by nie być rozczarowanym. Przecież tu chodzi o dobrą zabawę, a nie o wygrywanie medali. Medal to fajny dodatek do modelu. Wystawy to dobry moment, by podejrzeć różne techniki u innych i ich efekt. Tak więc życzę wam udanych wystaw. Do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz