wtorek, 18 lutego 2014

Jak-3 Malowanie

Z góry muszę was przeprosić za czas oczekiwania na kolejny post. Rozchorowałem się i nawet nie miałem siły wstać z łóżka, ale już trochę wróciłem do żywych i mogę dalej tworzyć. Koniec gadania trza się wziąć do pracy. Tak więc po pomalowaniu podkładem(tak myślałem na początku) przyszła pora na pomalowanie spodu na niebiesko. Do tego celu wybrałem farbę Revell 49. Zamaskowałem taśmą malarską oraz taką masą zwaną Blue Tack. 







Po natryśnięciu niebieskiego oraz jego wyschnięciu stwierdziłem, że trzeba pomalować górę w pierwszy kolor kamuflażu. Okazało się, że zgubiłem swoje zapiski w sprawie farb. Więc musiałem poszukać jakiejś farby zastępczej. I okazało się, że kolor podkładu idealnie pasuje jako jaśniejsze plamy kamuflażu. Więc miałem mniej roboty. Następnie wziąłem się za zamaskowanie góry do pomalowania 2 kolorem kamuflażu. Jest to 145 od Humbrola. 




Potem po odmaskowaniu modelu pomalowałem pędzelkiem pewne niedociągnięcia. Następnie pomalowałem na czarno śmigła i wkleiłem je do samolotu. Pomalowałem również osłonę kabiny, tylko, że tak wstępnie. W najbliższym poście mam nadzieję, że pokarzę wam już gotowy model.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz